jak daleko nogi poniosą...

jak daleko nogi poniosą...

niedziela, 11 maja 2014

197 ud/min - IV Szóstka Pogorii

Przeglądając kalendarz imprez biegowych znalazłam kilka biegów w swoim zasięg. Po Biegu Częstochowskim, postanowiłam iść za ciosem i zapisać się na kolejne zawody. Tym razem wybór padł na IV Szóstkę Pogorii - 5kilometrowy bieg indywidualny na czas. Zawodnicy startowani są co 20sekund. Swój bieg rozpoczęłam o godz. 11:14:20. Patrząc na wyniki niby nie najgorzej, jednak osobiście nie jestem zadowolona z rezultatu:/ tętno płata mi figle - 190ud/min już na pierwszym kilometrze nie wróży nic dobrego na finishu. Jednak kto nie ryzykuje ten nie wygrywa. Każde doświadczenie jest dobre i trzeba z niego wyciągnąć wnioski na przyszłość. 

Tak czy inaczej bieg udało mi się ukończyć z rezultatem 00:26:53 co dało mi 149(na 187) lokatę w kategorii OPEN oraz 22/46 w kategorii kobiet.
Kolejne wyzwanie już za trzy tygodnie - 31maja 10kilometrowy Cross Błędowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz